Kembali??

Bismillah..
Setelah sekian lama aku menyepi dari ruang ini.Aku kembali. Kenapa yer...?emmm...saje ingin mengisi masa dan terasa sayang untuk melepaskan ruangan ini.
Untuk kawan-kawan yang sering bertanya, maaflah kerana banyaknya aral yang perlu aku tempuhi. Tapi, Alhamdulillah ada anak2, mutiara hatiku sebagai pemangkin semangat. Semuanya dapat aku lalui dengan jiwa yang besar bersama-sama mereka. dan.. kurniaan inilah yang sentiasa kupohon agar diberi terus untukku. Semoga Allah sentiasa memberikan aku kekuatan dan permudahkan segala perjalann...

Utk yg selalu mengingati aku...Pls do not worry.. We are getting fine & start adopting our new chapter. Ada juga yang masih mengunjungi kami …ada juga yg bermurah hati dengan huluran ikhlas tanpa nama..Percayalah bukan itu yg ku pinta...cukup sekadar mendoakan kesejahteraan kami. Walau bagaimanapun.. Terima kasih..Allah jua yang dapat membalas setiap kebaikan dari hati yg tulus & ikhlas.

Alah bisa tegal biasa. Anak2 pun dah tak banyak menimbulkan soalan2 yang perlukan jawapan yg mencabar. Yasmin & Amzar sememangnya dah jauh mengerti..baguslah tu.. Cuma kadangkala Abdurrahman yg suka bercerita saat2 dia bersama ayahnya.. Abdurrahman dikurniakan sedikit memori indah yang boleh dijadikan kenangan dan cerita dalam hidupnya .. Adiknya saja, Muawiyyah Sufyan yang bakal sedikit terkilan.. tapi insyAllah ..pengalamannya bakal menjadikan dirinya seorg anak yang tegar.

Sekarang ni tiga orang anak aku yang bersekolah. Yasmin Nurzayan dalam kelas 6. Exam besar tahun ni. (Ibu sentiasa doakan kejayaan utk akak.. Patuh perintah Allah, berdoa and Study hard..ok!!). Syamil Amzar dah pun berada di kelas 4. Abdurrahman Sudais, pun sudah bsekolah di Tadika 5 tahun.Teringat di awal persekolahannya.. aku yang jadi begitu sensitive.. detik2 manis awal persekolahannya tidak seperti kakak dan abangnya..tapi skrg ni..Alhamdulillah… semuanya berjalan lancar untuk Abdurrahman. Muawiyyah Sufyan, bulan 7 ni genaplah 2 tahun. Cepatnya masa berlalu…

Opps.. sharing all this stories was not seeking for any sympathy but just wanted to tell that we are Alhamdullilah okay..& could be warmzz up for beginning of my return...chewah..Jumpa lagi!!

Wassalam.

No comments: