ahlan wasahlan

Mensyukuri atas nikmat pemberian

Salam.



Aku dengan hati yang paling dalam ingin mengucapkan jutaan terima kasih di atas sumbangan,doa dan ingatan kalian semua. Bila di dalam keadaan begini... ramai pula yang datang membantu. InsyaAllah dan Alhamdulillah sumbangan yg berbentuk wang ringgit akan digunakan bagi tujuan meringankan dan kebajikan anak2 ku. Allah jua yg dapat membalas budi baik dan amal jariah seseorang.


Yang terbaru kuterima : Shbt2 Titan (dsampaikan oleh Rosmaini dan keluarga sewaktu berkunjung ke kampungku Air Hitam), Kak Zizah (Taska Kyrana), Sahabat2 satu kerja adik iparku, Isham.(terharu...walaupun tak kenal mereka ttp menyumbang), Dari kak Ani (wife Rosli) dan kawan. Sahabat arwah dari Jubail (dikirim melalui Zabri Othman-Natoleo),Sahabat arwah di Yanbu (dikirim melalui En Yunus).

Terima Kasih Kak Su!!


Sebelum ini ramai yg turut menyumbang yang tak dapat kusebutkan kesemuanya melainkan setinggi penghargaan...




Teringat pula semasa sebelum arwah pergi... kami dikunjungi oleh beberapa jemaah surau Tmn Scientex. Mereka tertanya2 kemana perginya arwah yg sebelum ni suka berjemaah dan kdgkala menjadi imam di surau sini.Kedatangan mereka turut membawa sumbangan, barang dapur, beras dll. Terkedu betul masa tu.. Arwah menangis dengan sebak dan penuh emosi.Entah apa yg difikirkan oleh arwah masa tu. Mungkin sebelum ni arwah dgn sedikit kemampuan sering menyalurkan sedekah ketabung surau tetapi skrg dia pula yg diberi bantuan...emmm...ntahlah... Walaupun begitu kami bersyukur dan terima dgn hati yg ikhlas.



Petang tadi, aku didatangi para ibu2 pula. Mereka semua tinggal selorong dengan rumah aku. Terima kasih atas ingatan semua. Ralat pulak sebab tak sempat nak bergambar dengan mereka.


Nmpaknya minggu ni tak putus2 aku menerima kunjungan. Terisi jugalah masa aku kat rumah ni. Hari Selasa tu hari... sahabat2 arwah iaitu Yadzid+Ayu dan anak2, Lobo+Kak ema dan anak2,Yunos+Kak Su dan anak2 serta Ahadin+Kak Za dan anak2.Terima Kasih kerana mereka sudi menjenguk aku dan anak2 walaupun abg JMD dah tak ada lagi. Teringat kata2 Ustaz Md Esa... tetamu yg datang perlu di muliakan kerana dengannya datang bersama seribu rahmat. Emm.. jadi..tak perlulah bersusah payah membawa buah tangan dsb nya..Sahabat2 datang pun dah cukup menggembirakan..


Beberapa hari ni kesihatan aku tak berapa baik.. Pas baik demam kena pulak selsema dan batuk. emmm... sabar ajelah. Lepas ni... kena pertingkatkan kualiti kesihatan diri.Aku perlu sihat demi anak2ku..!!
p/s : Semoga entry aku kali ini tidak disalah ertikan...
Wassalam.

No comments:

santapan rohani :)

Birthday Abdurrahman Sudais