ahlan wasahlan

Aisey...dah masuk shift!!

Salam..
Sekarang ni kekanda kita dah mula keje shift. Macam minggu ni.. dia kena shift siang. Bermula jam 6pagi sehingga jam 6 petang. Oleh kerana waktu Yanbu lewat 5 jam berbanding waktu di Malaysia...so agak sukar untuk mencari waktu yang ideal utk kami berchatting seperti selalunya. Abg JMD balik keje pukul 6ptg waktu Yanbu, kat Malaysia ni dah pun pukul 11 malam... Takkan kita nak suruh anak2 kita bersengkang mata plak. Tak elok plak anak2 tidur lewat sebab esoknya nak sekolah. Tu yang tadinya dia org dah komplen...alahh..."boring arr tak leh chatting dgn ayah"...isk isk isk...sian plak bdk2 ni..tapi nak buat camner. Sabar ajelah yer..anak2 ku.. Berchatting dgn ayah dia org ni mmg dah jadi kemestian dan rutin harian plak. Kalau satu hari tak pekena chatting..rasa tak lengkap hari kita..uhuk uhuk..Emm..bukan nak mengeluh...tapi redha ajerlah..

Mesti abg JMD tak tahu kan kita amik gambo dia ni masa tgh chatting ek? hehehe..




Tulah...kan dah kena buat air sendiri...

Ish..ish..sampai gitu sekali mengagah anak?? hehehe..jgn maree arr..nti kena jual!!

No comments:

santapan rohani :)

Birthday Abdurrahman Sudais