Akhirnya Bersua ....

Bismillah..
Salam untuk sume!
Ni first time aku update ruangan aku ni from my office. Break time during lunch hour untk bulan puasa ni di pendekkan dari pukul 1 pm - 1.30 pm.. Biasanya aktiviti kat sini, for muslims yang dok puasa tu apa lagi...ngorok jelah.. sekejap pun jadilah..
Aku begitu terharu dan gembira kerana akhirnya dapat bersua muka dengan seseorang. Selama ini dia berada nun jauh di Yanbu,KSA...jadi bila jelah kami nak bertemu. Kami berkenalan melalui alam cyber dan melalui kiriman salam kawan2 yg lain. Dulu masa dia datang ke rumah aku.. untuk melawat arwah suamiku.. time tu aku bekerja.. so mmg miss chance lah nak berjumpa dia. Ralat jugak masa tuh...
Appreciate sesangat..bersyukur sebab dia dan suaminya sedang bercuti balik ke tanahair dan sempat jugak meluangkan masa untuk berjumpa denganku. Terima kasih Kak Reenaz (mamabungas@blogspot.com) kerana kesudian akak dan segala susah payah untuk ke sini!
Oleh kerana banyaknya urusan beliau setibanya di tanah air.. Jadi masa mmg terbatas. Wpun begitu sempat jugak dia mencuri masa dan datang ke tempat kerjaku..Natoleo.. sebenarnya banyak yang boleh disembangkan.... tapi InsyaAllah di lain waktu, ada rezeki, umur panjang kita bertemu lagi yer kak!
Terima kasih bebanyak untuk ole-ole dari Yanbu. Appreciate sangat!
Wassalam..

2 comments:

REENAZ said...

Alhamdulillah...Dapat juga kita bersua muka. Last year semasa akak dan suami melawat arwah, Eyla dah pun naik kerja.Insyaallah panjang umur kita jumpa lagi...

Anonymous said...

Saudari....Ada rahmat yg tersembunyi yg tidak kita ketahui lagi......bersabar lah.....sy doakan kamu dan anak2 beroleh yang terbaik....insyallah.