Terima Kasih,Blog dan kemaafan..

Salam
Perginya abg JMD adalah suatu yg sukar dicari ganti. Aku dan anak2 pasti merindukannya. Nasib baik teknologi kini membolehkan kita menyimpan segala memori,cerita dan informasi. Ini sempat dikumpul oleh arwah didalam blog kesayangannya http://www.walangkopo.blogspot.com/ . Semasa hayatnya arwah selalu melapangkan masa mengupdate blognya.Dengan penggunaan bahasa sempoi nya...ada saje cerita yg nak dikongsi.
Buat masa ni aku tak dapat untuk mengakses blog arwah sebab aku pun lupa passwordnya...emm..nampaknya sekian sajalah blog arwah bakal terkubur bersama2nya dan hanya meninggalkan segala memori...
Terima Kasih untuk follower blog walangkopo yg setia mengikuti perkembangan disetiap postingnya.Maaf dipinta seandainya penulisan abg JMD ada yg mengundang sakit hati, kecil hati, marah dsb nya.. Manusia itu tak lari dari kesilapan....
Terima kasih juga sebab ramai yg memilih untuk membuat entry di blog masing2.... mengucapkan takziah dan mendoakan kami semasa pulangnya abg JMD ke Rahmatullah.
Dikesempatan ini aku ingin memohon ampun dan maaf bagi pihak abg JMD...manalah tahu semasa hayat, beliau ada melakukan kesalahan. Arwah seorang yg suka mengusik, berseloroh, bermogah bukan megah (kamus aku sendiri with different meaning)...juga manalah tahu usikan dan seloroh arwah ada yg membuat tersinggungnya hati... maafkanlah diatas kelemahan itu.
Sekiranya ada beliau berhutang dengan sesiapa..silalah hubungi saya atau saudara yg lain. Saya boleh dihubungi dengan nombor hp arwah. Tolong war2kan pada sahabat2 lain yg kemungkinan tidak mengikuti entry saya ini.
Biarlah rohnya aman di sana dan dijauhkan dari azab kubur dan seterusnya azab api neraka. Sesungguhnya kematian menginsafkan kita.Hanya giliran yang menjadi persoalan.Bilakah giliran kita akan sampai...
Wassalam.

1 comment:

Anonymous said...

Kak Eylla,
Salam takziah untuk akak dan keluarga.. Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang beriman.. Amin..

Banyak-banyak bersabar ye kak..

Dan Ana harap akak tak offkan blog akak ni..