ahlan wasahlan

Selamat Hari Lahir,Yasmin Nurzayan

Salam.




Mmg tgh rajin nak mengupdate blog nampaknya aku ni.Baru siap entry yg kat bwh, dh sambung ni pulak... :)


Birthday Yasmin jatuh pada 18 Mei..hari Isnin..hah!! esoklah..Dah 11 tahun rupanya anak dara aku ni.Oleh kerana orgnyapun kecik jek..tak terasa pulak dia akan melangkah ke zaman remaja.


Kat bwh ni kata2 ditujukan khas untuk Yasmin....,


Ibu nak ucapkan Selamat Hari Lahir pada akak.Jadilah anak yg baik.Terima Kasih akak selalu tolong ibu. Kalau akak tak rajin macam tu...susah jugak ibu nak uruskan kerja rumah sorang2.


Jangan salah sangka bila ada waktu dan ketikanya ibu marahkan akak.Itu sebab ibu sayangkan akak..Kalau tak sayang ,ibu biarkan aje akak tanpa ditegur salah dan silap.Tapi ibu percaya akak faham apa yang perlu akak lakukan sebagai memenuhi tangunggjawab seorng anak.Anak yg sulung perlu tunjuk contoh yang baik pada adik2.


Yang paling penting...jgn lupa suruhan Allah.Kewajiban kita sebagai hambaNya.!!


Tentang hadiah...nantilah ibu pikirkan...awak nak novel???sorri lah yer...ni musim peksa..lain kali lah yer...


Salam sayang utk anak ibu,Yasmin Nurzayan binti Jais.

3 comments:

catz_mafia said...

Kak Eylla,
Sampaikan Selamat Ulang Tahun untuk anak dara akak tu ye..

Maaf, dah lama tak kemari..

eylla said...

ok..no pobem :)
akak pun baru jek dpt tenet ni.
2 hari xde line huhuhu..

nak pggl nama awak apa yer??catzana ker??

catz_mafia said...

Kak Eylla,
Panggil Ana je kak.. Comel skit.. ahaks.. hehe

santapan rohani :)

Birthday Abdurrahman Sudais