Belated utk 2 sambutan.

Salam..
Sempena sambutan Hari Ibu tempohari, sempatlah juga aku paste kan greetings (yang kat atas tu ler) spesel untuk semua ibu2 yang singgah kat blog aku ni. Oleh kerana hari tersebut aku balik kampung,maka tak sempatlah aku menurunkan kata2 di ruangan blog aku ni.

Mudah2an tidak terlewat utk aku yg masih ingin mengatakan sesuatu ttg sambutan Hari Ibu yang aku sambut setiap hari.Bukanke kita perlu mengingati ibu selalu...


Kalau dulu.. aku tak dibiasakan dengan Hari Ibu ni.Yelah...org dulu2 mana ada kisah sangat pasal sambutan2 macam ni.Yang dia org tahu...kerja keras tanpa mengira penat utk membesarkan anak2...Harapan mereka mmg tinggi utk lihat anak2 mereka berjaya,kalaupun tidak dalam pelajaran,sekurang2nya berjaya didlm kehidupan.Semua itu mereka lakukan tanpa mengira mendapat balasan atau penghargaan dari kita.So..syukurlah aku masih punya mak yg amat aku sayangi.Mak mmg seorng wanita yg tabah walaupun byk dugaan yg datang dan pergi dalam hidupnya.Ila sayang mak!!

Tak lupa utk ibu mertuaku yang sering datang berkunjung ke rumahku menjenguk kami anak beranak.Terima kasih mak!!..tak terbalas rasanya.Bila ingat2 balik aritu aku tpon mak mertuaku utk wish dia, koboi jek cara aku wish dia...hehehe...emm..yg penting aku ikhlas ..kan..kan..


Budak2 skrg dah byk dapat pendedahan dan maklumat.Contohnya anak2 aku yg mmg excited dan tak sabar2 nak bagi hadiah utk aku time Hari Ibu ni.. So ayahnya..inilah yg saya dapat hari tu..yelah..ayahnya tahun ni senyap jer yek!! :( Utk anak2 ibu tersayang... terima kasih. Bukan hadiah yang ibu minta..ibu berharap agar kalian semua menjadi anak2 yang soleh,berjaya didunia dan akhirat..InsyaAllah..

ni dari Iman.Tak sabar dia suruh aku bawak ke opis.Ni projek dia masa duk kat taska.So, terima kasihlah utk ibu2 kat TaskaKyrana tu ygbanyak membantu Iman..jadik lebih kreatif..


Ibu letak alat tulis ibu yer...Iman suka tak???Ibu suka sangat!!


hehe..gambo lupa nk rotate!!

Ni pulak jambak bunga dari Yasmin n Amzar.Cantik sungguh!! Ooohh..rupa2nya nilah yang awak berdua bisik2 dalam kete tu hari yer...Berapa hari punya duit belanja ni??
Emm...tu pasal Sambutan Hari Ibu yang telahpun berlalu.Pada 16 Mei pulak sambutan Hari Guru.Setiap tahun mmg aku kena heret dgn anak2 utk cari hadiah utk ustaz atau ustazah dia org.Buntu betul kepala nak pikir hadiah apa yang sesuai utk cikgu lelaki..Kalau cikgu pompuan mcm2 boleh diberi..kan.. bagi tudung ke, bagi brooch ke...settle ..ni cikgu lelaki...nak bagi pen..mesti berlambak ustaz dia org dapat.Last2 aku sambar le tempat letak pen..hihi..ok ar tu.dapatlah ustaz tempat utk simpan pen yg berlambak tu...kan..kan..

Apa yg aku beritau kat anak2 aku ni...yang penting ikhlas dan tanda kita menghargai jasa mereka.hai...ibu ni pun cikgu awak semua jugak..cikgi kat umah yg lagi garang dan berwawasan...hihihi..
Wassalam.

No comments: