13 Ogos 2008

Menanti kedatangan 13 Ogos adalah suatu hari yang amat mendebarkan. Perasaan bersilih ganti. Macam2 rasa yang aku alami sekarang ni.. Suami dan ayah tercinta bakal meninggalkan kami. Penghijrahannya untuk ke Bumi Arab benar2 menjadi kenyataan...Cuma tinggal beberapa hari shj lagi..Masa yang ada ini...Alhamdulillah abg dapat meluangkan masa untuk kami. Selepas abg tender resignation kat Titan hari tu, abg ada banyak cuti.. dgn itu dptlah abg lepak2 kat rumah sambil menyiapkan beberapa pending job. Sedari awal lagi mmg aku dah buat satu list untuk abg settlekan sebelum abg ke Arab. Tapi tak sampai hati pulak aku tengok keadaan abg. Tapi Alhamdulillah sempat juga abg menyettlekan beberapa perkara yang tersenarai dalam list aku tu..Sejak akhir2 ni kesihatan abg agak tidak berapa baik .. Jadi pending list tu aku decided not to reveal..selamat abg...hehe.. Takperlah... apa yang termampu ku buat akan ku cuba laksanakan. Semoga kesihatan abg akan kembali cemerlang bila tiba masa untuk berangkat kelak.. Kalau tidak susah hati pulak aku dibuatnya..

Apa yang perlu aku katakan lagi selain redha dan sabar. Post ini pun sudah beberapa hari tak dapat aku siapkan. Aku semacam kelu dan tak tahu apa yg perlu dikatakan.. Semoga memang inilah yang terbaik Allah rancangkan untuk kami sekeluarga. Juga semoga apa yang Allah rancangkan ini disertai dengan dianugerahkan kekuatan dihati kami sekeluarga.

No comments: