ahlan wasahlan

Istimewa Untuk Ibu..Thank You,sayang..


Bergaya dgn jam baru... Jam Alain Delon dari abang

Hari ni mmg hari yg istimewa utk aku. Aku dapat hadiah jam tangan dari abang.Abg belikan di Tesco petang tadi. Thank you abg. Mmg dari ari tu abg nk belikan utk aku. Tapi aku yang konon2 malu tapi mau..hihi..Kebetulan pulak hari ni Hari Ibu..jadi kira sesuai lah tu...aku sgt hargai pemberian abg ni..Sori yer darling..jam yang dulu tu dgn x sengajanya aku hilangkn..ntah mana peginya..puas aku cari tapi x jumpa..aku rasa aku tgglkan kat mesjid YongPeng masa nk amik wuduk utk solat asar di situ.Hai..nasiblah..untung org yg jumpa jam tu..Bonia lagi.. nak buat camner bkn rezeki aku agaknya. Walaupun agak ralat sbb jam tu dulu beli sepasang dgn abg, aku terpaksa redha.. Alhamdullilah aku dh dpt penggantinya..Lebih mahal.Abg dh offer, aku ok jek..Thank you abang....!

Inilah kad sempena Hari Ibu yang dicipta khas untuk aku. Terima Kasih untuk anak2 ibu.Terharu sungguh hati aku.... Yang kelakarnya aku dapat tiga keping kad yang serupa dari ketiga2 anak2ku. Walaupun warnanya berlainan. Kakak tolong lukis, adik2 yang kalerkan sendiri. Yang seronoknya Sudais yang kecik tu pun ada hati nak bg kat aku jugak. Walaupun belum pandai mewarna dgn kemas...tapi kira oraitlah..Ibu sayang anak2 ibu semua.Kamu semua Mutiara Hati ibu yang tidak ternilai...

1 comment:

Arnela said...

selam iz BOsnia and Herzegovina

santapan rohani :)

Birthday Abdurrahman Sudais